Klacht: Bestolen door Vattenfall

op 18 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben alleenstaande op het adres ben alder 41 en al zeker 3jaar of langer klant tevreden klant van Nuon geweest, ik betaalde maandelijks €40 aan gas en elektra en aan het eind van het jaar kreeg ik altijd wat terug van ze zowel voor het teveel betaalde maandbedragen en voor de terug levering van stroom door mijn zonnepanelen. Echter sinds Nuon Vattenfall is geworden kreeg ik aan het eind van het jaar meteen een rekening van €345,” zogenaamd omdat ik teveel gas zou hebben verbruikt, nou dat was echt even schrikken want mijn huis situatie was niet veranderd nog steeds alleenstaande en ik gebruik gas zoals al jaren dat gebruik bij Nuon, Vattenfall en die komen altijd met excuses dat gas tarieven omgaan zijn gegaan, om uit te sluiten of het niet ligt aan mijn gasketel liet ik deze controleren en daar was niks mis mee. Ik heb Vattenfall met logica benaderd om dit goed te controleren maar dat alsnog moest ik het factuur betalen, mijn contract was opzegbaar, ik heb toen de factuur betaald en ben meteen overgestapt halfverwege februari naar andere leverancier, ik dacht hierna eindelijk ben ik eraf maar nee hoor Vattenfall stuurden mij deze keer een eindfactuur van €178,” voor de maanden januari en februari. Deze oplichterijen moeten stoppen, ik hoop dat iemand dit leest en onderzoekt mogelijk zijn er meer slachtoffers hiervan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik deze facturen terugbetaald worden en mogelijk worden de ook de vergoedingen voor de teruglevering van stroom door mijn zonnepanelen ook vergoed aan mij tenminste zo ging dat altijd bij Nuon en nu ineens niet bij Vattenfall, ik ben heel erg bestolen door Vattenfall dat ik hierdoor zelfs geen enkel vertrouwen meer heb in zelfs andere energieleveranciers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Vattenfall

4 maanden geleden - Goedemiddag meneer Bouhotan,Deze klacht hebben wij al via Klachtenkompas binnen gekregen en daar beantwoord. Wij zullen de klacht via deze weg daarom sluiten.Groeten,Nancy Vattenfall

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 18 mei 2020 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bouhotan,

Wij hebben eerder het onderstaande bericht verzonden. Wij zullen nu deze klacht gaan sluiten. Dit omdat u al via een ander kanaal bericht heeft gehad.

Met vriendelijke groet,

Eugene
Vattenfall

Goedemiddag meneer Bouhotan,

Deze klacht hebben wij al via Klachtenkompas binnen gekregen en daar beantwoord. Wij zullen de klacht via deze weg daarom sluiten.

Groeten,

Nancy
Vattenfall

Heeft op 18 mei 2020 om 20:23 geantwoord

De klacht is nog steeds niet verholpen, zoals ik al eerder zei: Hallo mijn naam is Mohammed bouhotan en ik heb alweer een te gek hoog factuur gekregen van 178€ na die €345 die ik gedwongen was te betalen. Ik ben echt Woedend, ik ben al jaren klant bij Nuon en heb nooooooit nooooit moeten bijbetalen, integendeel kreeg ik juist geld terug wat logisch was, want ik woonde en woon nog steeds alleen en lever stroom terug via mijn zonnepanelen maar al dat allemaal heeft geen steek van begrip en logica in jullie bewogen en daarom ben ik in februari overgestapt naar ander leverancier wat ook gewoon mocht, het contract was gewoon opzegbaar zonder risico op boetes en voor dat 1,5maand of 2 krijg 178€??!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammed Bouhotan