Klacht: bestelproces ondeugdelijk

op 17 juli 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al dagen aan het proberen om een voor mijn dochter aangemaakte account te openen om de schoolboeken te bestellen. Ik heb al vele malen geprobeerd in te loggen, nieuwe wachtwoorden opgevraagd, contact gehad met diverse personen via WhatsApp, Google Chrome geinstalleeerd, cookies gewist en een ander account proberen aan te maken maar het heeft allemaal niet mogen baten. Ik wil nu graag een oplossing van de kant van Iddink.

Gewenste Oplossing:

bestelde boekend die tijdig worden geleverd, een werkend account en in het geval ik iets moet doen omdat het anders niet kan (bewijzen dat de codes het ook in Chrome niet doen via meekijken op afstand door Iddink) dan een tegemoetkoming voor de erin gestoken tijd en ergernis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pelgrim Ondeugdelijk