Klacht: geen nieuwe levering na het weigeren van een onjuist contract

op 25 september 2009 over bestelmaar.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het weigeren van een onjuist contract, (er zijn 12 maanden korting afgesproken maar op het contract staat maar 6 maanden) neemt Bestelmaar.nl het recht in eigen hand door te verklaren dat er géén levering meer hoeft plaats te vinden. ook al is er een verkeerd contract aangeboden. Het geboden alternatief is 4 maanden méér betalen in plaats van 6 maanden door 2 maanden korting te geven.

Bericht van gsm.nl

10 jaren geleden - Martijn.Is je klacht nu opgelost?Ik zou graag voor je willen nakijken wat er is misgegaan.Je kan je gegevens email naar webcare@gsm.nl. Dan zal ik dit voor je uitzoeken.Wendy

Bericht van gsm.nl

10 jaren geleden - We hebben de klacht in behandeling genomen. Dit is opgelost...

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn