Klacht: Bestelling word steeds uitgesteld

op 16 februari 2018 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 16 februari 2018 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brian,

Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten! Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Wij ontvangen de deel van de zending van onze leverancier op een later tijdstip. Uiteraard staat het je altijd vrij de order te annuleren, zolang deze nog niet naar je verzonden is! Dit kun je bij ons aanvragen per mail.

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Brianstr