Klacht: bestelling voor rente punten

op 10 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2011 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij proberen telefonisch contact op te nemen om e.e.a. op te lossen. Dat is nog niet gelukt, wij blijven het proberen. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Heeft op 21 oktober 2011 om 09:20 geantwoord

ik heb helaas nog niet een telefoontje zelf kunnen aan nemen en erger nog DE 2 ORDNERS ZIJN ER NOG NIET 2 maanden LATER!!!
ik wacht EROP!! warme groet monique

OF stort mijn rente punten TERUG op rekening/

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door snoetekind