Klacht: Bestelling via webwinkel: betaald maar Scapino spreekt dit tegen

op 20 oktober 2011 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Op 18 oktober 2011 een bestelling geplaatst via de webwinkel en deze gelijk afgerekend met Ideal. Na de betaling keer je dan terug in het scherm van de webwinkel, en daar verscheen een foutmelding in beeld. Het bedrag was echter wel gelijk van mijn rekening afgeschreven. Ik verwachtte hier problemen van, dus heb Scapino gelijk gemaild over de betaling en foutmelding. Geen reactie ontvangen. De volgende dag kwam er een automatisch gegenereerde mail dat mijn betaling niet gelukt was, en of ik het bedrag nog even wilde overmaken. Daarop heb ik teruggemaild hoe het zat met mijn betaling en tevens een betalingsbewijs van mijn internetbankieren meegestuurd. Geen reactie ontvangen. De dag daarop heb ik een klacht ingediend via de website van Scapino. Geen reactie ontvangen. Ik ben nu dus én mijn geld kwijt én heb de bestelling niet ontvangen.

Geld terug of bestelde produkten alsnog ontvangen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

Scapino

Heeft op 21 oktober 2011 om 11:40 geantwoord

Op 20 oktober is er telefonisch contact geweest met klant, de betaling is de 20e in goede orde ontvangen en de order zal worden uitgeleverd.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scapino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DeZomerkoningin