Klacht: bestelling van i phone is in brievenbus gestopt en de bezorger heeft mijn naam zelf onder afleverings document geschreven

op 10 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste PostNL,
Vorige week donderdag middag ( 23-06-16) is er door PostNL in mijn brievenbus een iPhone afgeleverd. Het document is eigenhandig door bezorger met mijn Achternaam voor zien.
Ik heb met KPN afgesproken dan dit iPhone pakket persoonlijk afgegeven zou worden. Ik was op het moment van afleveren niet thuis dus dan zou een 2e poging ondernomen moeten worden.
Rond 16.00 ontving ik een mail waarin stond dat mijn iPhone afgeleverd was. Echter.. ik was niet thuis dus hoe kon dit?
Bij thuiskomst heb ik KPN gebeld. Zij bevestigden mijn ontvangst want IK zou getekend hebben. Ik legde uit dat ik niet aanwezig was, niets had ontvangen dus laat staan iets ondertekend. We checkten toen onze brievenbus en daar zat het pakketje in. De KPN las het document voor waarop mijn achternaam geschreven stond. Ik heb nooit iets ondertekend dus de enige conclusie is dat uw bezorger hiervoor verantwoordelijk is.
Ik ben hier verbaast, ontzet en erg boos over.
Mijn vertrouwen in PostNL is enorm beschadigd. Dat iemand zo omgaat met een pakket dat persoonlijk overhandigd dient te worden en dan nog mijn NAAM gebruikt ter ondertekening.( dit voelt als misbruik)
Ik overweeg om verder gaande stappen hierover te nemen want ik neem dit hoog op en dien derhalve een DIKKE klacht in.

In afwachting van uw reactie,
M. Willemsen-Scheurwater
Kalkestraat 15
6669 CK Dodewaard

1. Ik verwacht een grondig onderzoek naar de verantwoordelijke persoon.
2. Oprechte excuses
3. Tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Willemsen-Scheurwater, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending, met daarin een iPhone, is bezorgd in de brievenbus bij geen gehoor en er door iemand anders is getekend voor ontvangst van uw zending. Het spijt me te horen dat dit is gebeurd. Uw teleurstelling in de bezorger is meer dan terecht en ik wil hier dan ook graag werk van maken. Om u verder van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag de 3S-code in een reactie op dit bericht. Met de 3S-code kan ik de verzendwijze achterhalen en kan ik een klacht voor u doorzetten aan de verantwoordelijke afdeling. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Willemsen-Scheurwater, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Willemsen-Scheurwater,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Willemsen-Scheurwater