Klacht: Bestelling TV + Muurbeugel gaat telkens fout!

op 18 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Mediamarkt,

Bied eens wat service aan je klanten!

-Ik heb een tv besteld en betaald,
-Door jullie fout op een verkeerd adres aangeboden,
-Ik ben een dag achter het pakket aangegaan en erachter gekomen dat deze weer retour is naar jullie vestiging in Goes
-Vanuit jullie komt er geen enkele actie
-Volgens jullie klantenservice moet ik maar wachten +/- 3 dagen en hopen dat het pakket alsnog een keer deze kant op komt, maar het kan ook langer duren…
Jullie zouden ook opnieuw een tv kunnen versturen en heel de rompslomp over het retourgestuurde pakket bij jullie intern houden.
Kom eens in actie en maak de naam klantenservice eens echt waar!

——————————————————————–

Media Markt NL: Hoi Christian, wat vervelend om te horen dat het afleveren van je bestelling niet is goed gegaan. Zou je in een PM je bestelnummer willen doorgeven? Dan ga ik het een en ander voor je nakijken. Excuses voor het ongemak. Groetjes Jolien.

Vind ik leuk · Beantwoorden · 12 mei om 11:16

———————————————————————

Paintball-Eindhoven Christian Swanen:
Pfffffff…… Hoe krijgen jullie het voor elkaar!
Ik krijg een mail van jullie “klantenservice” dat ik een fout gemaakt hebt m.b.t. het invoeren van het adres, terwijl dit telefonisch al tot 2x toe bevestigd is dat jullie een fout gemaakt hebben. Op de factuur staat namelijk wel degelijk het juiste adres.

TV is nu zaterdag bezorgd bij de buren, terwijl telefonisch woensdag (vandaag) afgesproken was, maar de muurbeugel is er niet bij.

Ik heb zojuist gebeld naar jullie “klantenservice” en met de muurbeugel is het wederom fout gegaan en deze is wederom retour gestuurd naar jullie.
Ik krijg nu van jullie m’n geld terug gestort voor de muurbeugel, maar zonder muurbeugel kan ik niks met de TV.
Ik moet nu eerst gaan wachten en controleren of m’n geld terug gestort wordt en mag daarna wederom dezelfde beugel gaan bestellen.

Zou het niet eens van wat SERVICE betuigen om de muurbeugel KOSTELOOS op te sturen na alle tijd die ik aan jullie fouten verdaan heb?
Incidentnr: 160510-008731, bestelling 71585174

Ga je eens diep schamen en doe eens je best voor een klant!

Gratis levering van desbetreffende muurbeugel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CSwanen