Klacht: Bestelling tot 2x toe niet bezorgt.

op 05 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2 keer toe zeggen ze dat de koerier is langs geweest en dat er niemand thuis was. Absoluut niet waar. Er was beide keren iemand thuis, er is niet aangebeld en er is ook tot tweemaal toe geen papieren bericht in de brievenbus gedaan.

Klacht ingediend. Krijg je een automatisch standaard antwoordt. 0.0 klantvriendelijkheid en je wordt bij DHL behandeld als grof vuil en als een nummer.

Al met al bestelling nog steeds niet binnen en kan deze bij een afhaalpunt op gaan halen. Daar betaal je dus bezorgkosten voor.

Pakket wel afleveren, geen leugens meer en betere service.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 juli 2019 om 12:23 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat er inderdaad twee keer 'niet thuis' gemeld is voor uw zending van bushcraftshop.nl. Als deze meldingen onjuist waren, bied ik u hiervoor mijn excuses aan. Uw klacht hierover is geregistreerd.

Uw e-mail is in goede orde bij ons binnengekomen, maar hebben wij vanwege drukte nog niet van een inhoudelijke reactie kunnen voorzien. Ik verwacht echter dat uw e-mail vandaag nog zal worden beantwoord. U hoort dus nog van ons.

Heeft u in de tussentijd nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 05 juli 2019 om 15:51 geantwoord

Pakket zou vanmorgen wederom thuis aangeboden worden. Niet dus. Pakket ligt bij afhaalpunt. Dus DHL is wederom haar afspraak niet nagekomen. Pakket uiteindelijk zelf bij afhaalpunt opgehaald. Nooit meer zaken doen met DHL is mijn advies.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnemuiden