Klacht: Bestelling Top1Shop ‘Abbey Dawn’ Kleding

op 30 september 2011 over top1shop.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ongeveer de zelfde klacht als degene voor mij, hierbij de mail die ik heb gestuurd en hopelijk sneller antwoord op krijg dan voorheen.

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik mijn teleurstelling graag mededelen. Ik ben zeer ontevreden over mijn bestelling en wil per direct alles retourneren en het volledige bedrag teruggestort op mijn bankrekening.

Allereerst baal ik echt heel erg dat de broek niet leverbaar bleek te zijn, terwijl op de site was aangegeven van wel. Daarnaast is “Abbey Dawn Top (skull) Maat M” ook niet geleverd zonder een notifactie hierover. Daarnaast ben ik ontevreden over het L shirt want deze schijnt heel erg door.

Één van de armbanden ging direct kapot met het omdoen, vanwege het zwakke elastiek. Al met al ben ik dus maar met 1 van de 5 dingen tevreden, dit vind ik teveel en wil bij deze dus alles terugsturen.

Graag z.s.m. terug mailen, op welk postadres/ welke wijze ik de spullen kan terugsturen. Ook vroeg ik mij af wat jullie telefoonnummer is, want deze is nergens te vinden?

Hopelijk reageert u snel en wordt mijn geld spoedig weer teruggestort.

Met vriendelijke groet,

PS: als het goed is heeft u deze gegevens.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en excuses.

Alle klachten die gemeld zijn door Viv92