Klacht: Bestelling op afroep blijkt geen afroep te zijn

op 29 november 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij zijn in Heerlen geweest voor een offerte voor meubelen. Dit ook omdat wij nog aan het verbouwen zijn. Dit zou een jaar duren. Geen probleem volgens de medewerker. De meubelen konden op afroep gemaakt worden zodra wij de maten precies konden doorgeven. Helaas zijn wij nog steeds aan het verbouwen, vertraging opgelopen door stormschade aan de woning. Na ruim een half jaar contact gehad dat wij het jaar waarin wij de meubelen zouden bestellen niet gingen halen. Dit was geen probleem. De offerte bleef geldig en dat het langer ging duren zou gemeld worden aan het hoofdkantoor. Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag een brief dat de meubelen klaar zijn en geleverd kunnen worden… hieraan zijn ook al enkele vervelende telefoontjes vanuit Reijen de revue gepasseerd. Wij waren van mening dat wij de meubelen nog graag zouden willen hebben, maar na deze nare ervaring…. wij zijn echt verslagen omdat wij ook nog alles twee maal besproken hebben en deze afspraken gemaakt hebben. Een zeer niet nette behandeling van klanten met een grote order van ruim 8000 euro!

Wij zijn zo naar behandeld door het hoofdkantoor dat wij eigenlijk de meubelen willen annuleren. Er is door ons geen opdracht gegeven om de meubelen te maken en te leveren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 22 december 2016 om 11:45 geantwoord

Heeft op 22 december 2016 om 12:00 geantwoord

Ik heb op 23 november geen afspraak gemaakt met iemand van woonsquare. Aangezien ik terug gebeld zou worden door de manager van locatie Heerlen. In Februari zijn wij ook helemaal niet klaar met verbouwen aangezien wij er een complete nieuwe gevel in hebben moeten zetten in verband met stormschade. Wij gaan niet akkoord met deze afspraak.

Bericht van Woonsquare

3 maanden geleden - Kunt u misschien aangeven wanneer de woning naar verwachting klaar zal zijn? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, S. Dusee

Alle klachten die gemeld zijn door kimgelissen