Klacht: Bestelling nooit ontvangen

Ik heb eind juni een jurkje besteld bij mode-statements. Na 1,5 week kreeg ik pas een bevestigingsmail en het duurde altijd enorm lang totdat ze op mijn e-mail reageerde. Er werd beloofd dat ik binnen drie dagen de leverdatum zou weten maar die kreeg ik pas 20 dagen later (nadat ik hier zelf over had gemaild). Vervolgens op de leverdatum niks binnen gehad en nu, twee maanden na mijn bestelling, nog steeds niks binnen! Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen via het telefoonnummer op de website maar dit telefoonnummer is gewoon nep. Je kunt ze niet bellen en niet Whats-Appen. Enorm slechte klantenservice en ik ben bang dat ik nooit iets terug zal zien van mijn bestelling, zowel geld als het jurkje niet!

Wanneer ik mijn jurkje ontvang of mijn geld terug krijg!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 16:31 geantwoord

Hi Claudia,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat jouw klacht niet word gehoord door de klantenservice. We hebben alles even nagekeken en zien dat de betaling inmiddels is voltooid voor je en de klacht is opgelost.

Wij sluiten deze klacht dan ook graag met je af. Onze excuses voor de vervelende ervaring met onze webshop!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Alle klachten die gemeld zijn door bozeklantdiehiernooitmeerietsbesteld