Klacht: Bestelling nooit afgeleverd en willen niet verder helpen

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Dax magic webshop.nl op 08-04-2016 11 potjes verf besteld.
Dit zou door DHL op 12-04-2016 afgeleverd zijn.
Ik heb op 18-04-2016 een email naar DAX gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft.
Ik kreeg te horen dat dit afgeleverd was en dat ik maar me post moet nakijken.
Zit al vanaf januari in de ziektewet en weet zeker dat er die dag geen post door de brievenbus afgegeven is.
Dax magic houd zich bij dit standpunt.
Heb vandaag 03-05-2016 met DHL gebeld en zij zeggen dit ik dit moet regelen met de verkoper en dat zij niks voor mij kunnen doen.
Ik word vanaf het begin met het email contact uitgemaakt voor leugenaar door Dax magic.
Wat kan en mag ik hiermee.
Ben nu eigenlijk van plan aangifte van diefstal bij de politie te doen.
Want ik kom niet verder met zowel Dax magic als DHL.
Geen bestelling binnen en geld kwijt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik alsnog mijn bestelling binnen krijg of volledige terug betaling van de bestelling.En excuses van zowel DAX magic webshop.nl & DHL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 8 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 8 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Ritchie151