Klacht: bestelling nonstopplayer

op 01 mei 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zes weken geleden een tv kastje besteld
En ik wilde heel graag dit kastje hebben.
tot mijn verbazing heb ik nog steeds dit kastje niet thuis bezorgt gekregen .ik heb ook het geld wat ik voor dit kastje kwijt was niet terug gestort gekregen.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik het kastje toe gestuurd krijg
of als ik mijn geld dat ik betaald heb voor dit kastje terug gestort heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda lardee