Klacht: Bestelling nog steeds niet ontvangen

op 24 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan 17 werkdagen geleden en heb nog steeds niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yanick,

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de opgelopen vertraging! Gelukkig hebben we deze bestelling inmiddels bij je kunnen laten afleveren en we hopen dan ook dat deze naar wens is en het wachten waard geweest is voor je!

We wensen je dan ook nog heel veel plezier van je bestelling.

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Yanick