Klacht: bestelling nog niet ontvangen

op 20 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 mei 2020 om 07:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie echter dat u in België woont. Ik werk bij de klantenservice in Nederland en heb geen inzage in de bezorging in België. Ik adviseer u om dit te melden bij PostNL België via www.postnl.be of bij de afzender voor een verdere oplossing.

Met vriendelijke groet,

PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ceuppens bart