Klacht: Bestelling nog niet binnen

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 februari 2018 om 11:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Li,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer uw zending bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Bij ons is echter geen enkele informatie bekend over deze zending, dit betekent dat het pakket niet bij ons binnen is gekomen. Het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Ik raad u aan hierover contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel via de verzendende postorganisatie in het land van verzending een onderzoek laten opstarten om de situatie te onderzoeken en kan u op deze manier van een oplossing voorzien.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door jolandagoey