Klacht: Bestelling nog niet binnen

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 februari 2018 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Li,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer uw zending bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Bij ons is echter geen enkele informatie bekend over deze zending, dit betekent dat het pakket niet bij ons binnen is gekomen. Het spijt me dat ik hierin verder geen actie voor u kan ondernemen. Ik raad u aan hierover contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel via de verzendende postorganisatie in het land van verzending een onderzoek laten opstarten om de situatie te onderzoeken en kan u op deze manier van een oplossing voorzien.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jolandagoey