Klacht: Bestelling nieuwe keuken

op 23 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemorgen,

Wij zijn vrijdagavond bij jullie keukenafdeling geweest om onze digitaal geplande keuken definitief te bestellen.
Het gaat hier om projectnummer: 0001-0132-9108 met projectnaam: Bongerdplein 12.
Wij zijn geholpen door Tom, maar die vertelde ons dat de keuken niet voor half september leverbaar is!!
Een enorme teleurstelling omdat wij onze vakantie hebben gepland voor het plaatsen van deze prachtige keuken.
Wij hebben de tweede en derde van augustus hiervoor vrij genomen.
Na enig heen en weer gebel met Jeroen (Ikea landelijk) bleek ook nog tot overmaat van ramp ons ontwerp “weg” te zijn.
We zijn dus nu twee keer in Zwolle geweest maar hebben nog steeds geen resultaat.

Tot slot beloofde Tom ons dezelfde avond nog terug te bellen met resultaat, maar helaas bleef ook nu het resultaat uit en ook zaterdag (zoals Tom in de voicemail beloofde) hebben wij ook niets mogen vernemen.
Wij zouden graag maandag (vandaag) teruggebeld willen worden met het antwoord op de vraag:

Kan deze keuken nu de eerste week van augustus geleverd worden?
Het betreft hier een METOD keuken in de kleur zwart.

Overigens hebben wij al eens eerder bij jullie een keuken besteld en was dit binnen een week geregeld.
Dus zijn wij eigenlijk heel erg tevreden over de kwaliteit maar ook over de service van Ikea.

Wij hopen dan ook dat deze tevredenheid na het bestellen van deze keuken ook zo zal blijven.

In afwachting op jullie reactie teken ik met vriendelijke groet,

Gerard van Elst,
Epe.
06-40014370

Als ik vandaag gebeld wordt met een passende oplossing!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FamilievanElst