Klacht: Bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had Dinsdag 15 Augustus schoenen besteld bij de Sasha. Ik zit op stage en mijn ouders waren op vakantie, maar toen ik klikte op mijn bestelling volgem, stond er dat ze Zaterdag 19 Augustus waren afgeleverd om 12:55 uur. Maar toen ik thuis kwam na mijn stage op mijn vrije dag, lag er helemaal geen pakketje thuis. Ook zat er geen briefje in de brievenbus dat mijn pakketje bij de buren lag. Ik heb mijn schoenen speciaal besteld voor vakantie, dus wil ze eigenlijk wel snel hebben. Dus mijn vraag; Waar is mijn bestelling gebleven?

Als ik mijn pakket zsm ontvang of dat ik weet dat die bij de buren lgt, nu heb ik geen idee waar die is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:11 geantwoord

Hallo Diede,

Dank je wel voor jouw bericht. Je geeft hierin dat jouw schoenen zijn afgeleverd, maar dat jij ze niet hebt ontvangen. Ik heb de zending voor je nagekeken en volgens onze gegevens zijn ze op jouw adres afgeleverd. In dit geval zou ik je dan ook willen adviseren dit te melden bij Sasha. Zij kunnen dan, namens jou, een onderzoek starten bij ons zodat we kunnen achterhalen waar ze wel zijn geleverd. Sorry voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Ik wil je in ieder geval een hele fijne vakantie wensen.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door diedeburger