Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 30 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 29 augustus via Groupon bij euro2deal een 3D-air topdekmatras besteld en betaald. Ik kreeg keurig een track&trace code, die bij DHL niet bekend was. Verschillende mailtjes gestuurd waarop ik telkens als antwoord “we zoeken het uit en komen vandaag met een oplossing. (not)
Nu kreeg ik vandaag een mailtje dat het pakket bij DHL zoekgeraakt is en dat ze de topdek niet meer kunnen leveren. Als alternatief bieden ze me een andere (veel goedkopere versie) aan, die ik dus niet wil. Of ik moet wachten op antwoord van de leverancier of ze nog geleverd kunnen worden. Ik baal hier ontzettend van, na bijna een maand nog niets!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:17 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat de zending niet is aangekomen bij u. Voor zover wij kunnen zien is het ook niet ons netwerk in gegaan. De leverancier heeft hier samen met ons onderzoek naar gedaan, hier is helaas niks uitgekomen. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender en met hen hiervoor tot een oplossing te komen.

Hartelijke groet,

Tom