Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 18 augustus 2017 over Hairlace in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo. Ik heb mijn bestelling op 5e augustus gedaan, en na het bevestiging heb ik geen verzend bevestiging gekregen. Ik probeerde die koper via whatsapp contacten en zij heeft aan me gezegt dat zij druk heeft en dat zij gaat zekert mijn bestelling op deze week verzenden. Nog heb ik geen bevestiging van verzenden, en zij gaf me totaal niet correcte antwoorden. Ik twijfel haar echt, en ik moet dit oplossen. Ik heb 37,65€ voor haar betaalt (incl.verzending).

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn bestelling krijgen EN/OF mijn geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hairlace over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna La