Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 17 oktober 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 september 2016 bestelling gedaan en betaald.
Helaas niets ontvangen.
Na mailen en bellen geen reactie!!
Ik vrees dat ik ben opgelicht!
Hoe is dit bedrijf te stoppen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht of deze week de bestelling zoniet dan voor 25 oktober geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stickeroe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met mevrouw Zengerink. In dit telefonisch onderhoud hebben we een toelichting gegeven over de situatie. Waarom dit opstaan is en hiervoor onze oprechte excuses aangeboden verder heb ik afgesproken dat de bestelling er zo snel mogelijk aankomt en dat we hier aankomende woensdag over terugbellen om te verifiëren dat de bestelling daadwerkelijk is aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 5767kz