Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 28 september 2016 over Stickeroe in de categorie Drukwerk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 14-9-2016 een bestelling geplaatst én betaald bij Stickeroe, maar deze nog steeds niet ontvangen.
Ze reageren niet op mijn mails en zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb de voicemail ingesproken, maar tot op heden niet teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn bestelling zeer spoedig willen ontvangen of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stickeroe

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stickeroe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stickeroe nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stickeroe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stickeroe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stickeroe

Heeft op 20 oktober 2016 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Telefonisch contact gehad met de klant met een uitleg over de situatie. De bestelling wordt opgestuurd incl. Gratis foto stickers. Verder afgesproken dat Maandag gebeld ging worden om te bevestigen dat de bestelling is aangekomen. Klant was tevreden met de geboden oplossing. Maandag handelen we de situatie verderaf om tevredenheid van de klant de bevestigen.

Alle klachten die gemeld zijn door Enomis76