Klacht: Bestelling niet ontvangen`

op 11 mei 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een konijnenhok besteld (en betaald!) bij vidaXL, juist vanwege de snelle levering. De status is vanaf 3 mei: ‘Sorry, 2 dagen vertraging’ …… Nu nog steeds geen hok binnen. Telefonisch is Vida niet bereikbaar en mail is blijkbaar geblokt, want die doet het niet!!

Gewenste Oplossing:

Deze week het hok geleverd!
Of geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

10 maanden geleden - Beste Suzanne Stok, Bedankt voor de genomen tijd om onze service en producten te willen beoordelen. Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de levering. Wij hebben u inmiddels een e-mail gestuurd om u een passende oplossing aan te bieden. Mocht u zelf telefonisch contact op willen nemen dan kan dat op 088-1232400 (ma-vr 9:00-13:00, za 9:00-13:00). ] Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door SuzanneStok