Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vrijdag middag 22 april om 12:30 staat er dat mijn pakket al is bezorgd. Maar er is niemand gekomen, heb niks ontvangen en nergens voor getekend. Later dus gebeld, en DHL zei dat ze in de straat geweest waren maar geen briefje hebben achter gelaten. Vandaag afgewacht of er iemand terug kwam, maar er kwam niemand. En hij is nergens anders in de straat bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket ontvangen. En anders mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat vreemd dat de zending niet geleverd is! Volgens onze gegevens is het pakket bezorgd. Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Nena Post