Klacht: Bestelling niet na komen

op 02 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

We hebben vrijdag 4 augustus iov met 2 werknemers 2 karpetten betaald en meegenomen ( in de sale) om te kijken of dit de juiste maat en kleur was. Ook meteen gevraagd of deze evt groter waren te bestellen, dat was met één karpet wel t geval. Deze stond toevallig ook t mooist in de kamer!
De twee werknemers hebben bij navraag van ons ook opgezocht wat deze dan zou kosten incl Sale prijs! Ze hebben de maat en de prijs op n briefje geschreven, ik heb gevraagd of ik evt de volgende week hierop terug kon komen, mocht hij nog groter besteld moest worden. Dat was prima!
Vandaag terug geweest, één Carpet retour gedaan, en was er n andere verkoper, waaraan we gevraagd hadden om t kleed n maat groter te bestellen voor de afgesproken prijs, Nou waar we dit van hadden!,, Dat kon niet! Hr was erg kortaf en héél onvriendelijk!!!
Blaadje laten zien, en gezegd dat vorige week de twee verkopers allebei dezelfde prijs op hun scherm hadden staan, en die prijs hebben opgeschreven!
Wij ( mijn man en ik) waren er beide keren getuige van!
Hr vroeg zijn collega die achter was, en die zij “ik herinner t me niet zo” en later zei hij nog, ik heb me er niet mee bemoeid, waarop wij zeiden, zeker wel!!!
Je hebt de prijs ook opgezocht samen met de jongen die met bestellingen bezig was!! Hij wist t ineens niet meer, t was ook zo druk geweest!!! (Wij waren toen als enigste in de winkel)Heb gezegd dat is geen excuus!!!
Het lijkt wel dat wij liegen, terwijl jullie dat nu glashard doen!!
De verkoper werd ook pissig, net als wij! Ik heb gezegd dat hij wat klantvriendelijker moest zijn en dat dit zeker geen reclame voor hun is! Maakte hem geen biet uit!! Hij zei steeds, deze prijs kan niet en hier kan ik niets aan doen, de sale is niet meer!!!!
terwijl wij alles in de sale hadden geregeld, en afgesproken, wij zeiden eerlijk is eerlijk, afspraak is afspraak!!
Wij staan echt in ons recht, heb bewijs en zoeken dit hoger op!

Zo jammer dit, moeten misschien nog meer spullen hebben, maar nou niet meer bij Carpet Right in Hengelo!

We zijn tevreden wanneer we t kleed: Platina Orange 200 x290 m
kunnen kopen voor de afgesproken prijs €187.60

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Jannink