Klacht: Bestelling niet geprobeerd te bezorgen

op 12 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou worden bezorgd tussen 12:00 en 14:00 vandaag(11 mei 2016). Ik heb de hele tijd thuis gewacht, maar er werd niets bezorgd. 1 keer werd er aangebeld via bel benden. Die ging maar voor 3 seconden over, wat ik natuurlijk niet haalde. Maar goed, aan mijn voordeur is hij niet geweest, hij nam aan dat er niemand thuis was(van de 5 huisgenoten!) en is niet meer langs geweest, terwijl ik deze dag juist vrij had en de hele tijd thuis was.
Dit vind ik asociaal en onbeschoft.

Mijn bestel nummer was:8736593040

Gewenste Oplossing:

Als ik gecompenseerd wordt op de een of andere manier, het zij een gedeelte van het geld terugkrijg, of een tegoed-bon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 mei 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Matthijs,

Ik snap dat je het jammer vindt dat je niet op tijd de deur open hebt kunnen doen, maar volgens onze gegevens is de pakketbezorger wel langsgeweest. Vandaag zal er een nieuwe afleverpoging gedaan worden.

Ik wens je nog een fijne avond toe.

Groeten, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door MatthijsAbendroth