Klacht: bestelling niet geleverd…… geld kwijt

op 29 december 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ruim voor afgelopen zomer heb ik een bikini bij dit bedrijf besteld. Al snel kreeg ik een E-mail dat ze het product niet konden leveren omdat het was uitverkocht. (oke kan gebeuren) ik moest nog even geduld hebben. daarna kreeg ik nog een paar mails met elke keer een excuus of een belofte dat ik mijn bikini binnen een aantal dagen kon verwachten. Maar helaas. Meerdere malen een klacht ingediend op de website maar mijn mails werden niet beantwoord. Toen ik mijn bestelling annuleerde kreeg ik een bevestiging van het annuleren maar ik heb helaas nooit mijn geld terug gekregen. Na aanleiding hiervan nog paar keer een mail gestuurd maar ook hier helaas geen reactie op.

Waneer ik mijn geld terug krijg van mijn bestelde bikini

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 21 februari 2018 om 14:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ms.w