Klacht: Bestelling niet geleverd; geen enkele reactie op mailtjes en telefonisch niet bereikbaar !!

op 20 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb op 20 sept. j.l. 3 BH’s besteld. Levering binnen 21 dagen werd mij verteld. Nu, een maand later nog steeds niets ontvangen. Op mailtjes wordt niet gereageerd en de telefoon van de klantenservice is konstant in gesprek. Wel heeft Tommy een bedrag van 58,90 Euro van mijn rekening geincasseerd. Ook op het verzoek dit terug te storten is nooit gereageerd.
TIP: Als Tommy eenmalig van je (giro)rekening heeft geincasseerd, dan kan je de ING bank bellen en de bank verzoeken het bedrag van Tommy terug te halen en terug te storten op je (giro)rekening. Dit kan alleen als Tommy heeft geincasseerd; NIET als je het zelf hebt overgemaakt.Je kan ook gelijk je rekening voor Tommy laten blokkeren, zodat dit niet meer kan gebeuren.

Geen. Heb het zelf opgelost door geld terug te halen bij de ING. Wist niet dat dat kon; hoorde dat ook pas later.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient gouden bergen aan de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 oktober 2011 om 12:28 geantwoord

Een stornering via de bank is geen annulering. Deze annulering is handmatig doorgegeven aan het magazijn.

Heeft op 24 oktober 2011 om 15:15 geantwoord

Het is helemaal niet opgelost door Tommy Teleshopping. Als ik zelf mijn geld niet had teruggehaald bij de bank, dan had ik nooit meer wat gehoord of gezien. Op mails wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar.
Ze moeten van de zender af; het is geldklopperij en ik zal er nooit meer intrappen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ypos