Klacht: Bestelling niet geleverd

op 28 oktober 2011 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Ik heb mijn betaalde bestelling op dealdigger.
Deze heb ik op 16-10-2011 besteld.
Het betreft een OXFORD BARRIER PYTHONSLOT 1.5M
Deze zou binnen tien dagen geleverd worden, maar ik heb tot op heden niets ontvangen.
Op mijn mail naar hun, wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, krijg ik geen antwoord.

Mijn bestelde produkt alsnog binnen krijgen.
Zo niet, zou ik daar graag een bericht over ontvangen en mijn geld terug gestort willen hebben.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Dealdigger

Heeft op 13 december 2011 om 14:35 geantwoord

mevrouw heeft haar geld teruggestort gekregen zodra ze bekend maakte dat ze het te lang vond duren.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 december 2011 om 15:56 geantwoord

Na lang aandringen op antwoord, eindelijk mijn geld terug gekregen.
Echter de gang van zaken op deze site en de vage en erg onprofessionele omgang met bestellingen, heeft bij mij veel wantrouwen gewekt en komt niet erg geloofwaardig over.
Eerst zou de bestelling een week later komen, weer een week later zou de bestelling die dag nog verzonden worden, maar natuurlijk niets ontvangen.
Vervolgens lag het aan de leverancier en weer een week later krijg ik bericht terug op mijn mail dat door griep het nog langer zal gaan duren. Hierbij zou het alweer aan de leverancier liggen, die het verkeerde produkt zou hebben geleverd.
Ik zal hier dan ook geen bestellingen meer plaatsen !

Bericht van

6 jaren geleden - Mevrouw is helaas slachtoffer geworden van een overgang binnen het bedrijf. We nemen mevrouw haar advies ter harte voor de toekomst en bieden nogmaals onze excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikkies