Klacht: bestelling niet geleverd

Marieke Mulder op 13 december 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Matras besteld, werd niet geleverd. Na herhaaldelijk bellen en mailen waarop geen informatie over de orderstatus is gecommuniceerd wordt opeens de bestelling geannuleerd door de fabrikant – niet eens door BeterBed zelf.

Gewenste Oplossing:

Geld terug met 5% rente en excuses voor de gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 13 december 2021 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke Mulder