Klacht: Bestelling niet compleet geleverd. Geen levertijd indicatie.

op 22 mei 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 26 april een bestelling geplaatst die uit meerdere pakketten bestaat. Vidaxl is niet in staat gebleken deze deelpakketten tegelijk te leveren.

De zending was al te laat maar ik wacht nu ruim 2 weken later nog steeds op een onderdeel.

Ik blijf VidaXL vragen wanneer ik mijn bestelling krijg maar ik krijg alleen het antwoord dat het langer duurt.

Dat vind ik heel onprofessioneel en onbehulpzaam.

Vidaxl is heel slecht bereikbaar en de infrastructuur ligt volledig lam. Zelfs de kortingscodes werkten niet dus ook dat nog eens misgelopen bij de bestelling.

Ik heb nu 3 enorme pakketten in huis staan waar ik niets mee kan omdat de 4e nog steeds mist en kwijt is.

De order annuleren is als optie geboden maar ik vertrouw dit niet. Ik geloof niet dat dit goed komt en met dit bedrijf in gesprek gaan is een tragisch en eindeloos proces wat niets oplevert.

Als er iets met de retour niet goed gaan dan krijg ik mijn aankoopbedrag nooit meer terug.

Als ik kijk naar hoe slecht ik en anderen worden geholpen is het me duidelijk geworden dat Vidaxl geen integriteit en verantwoordelijkheid toont en ook geen interesse heeft in klantbehoud.

Wat een blamage is dit.

Ik wil geen excuses meer horen of vage antwoorden.

Ik wil niet retouren daar ik niet vertrouw dat Vidaxl dit goed doet.

Ik wil dat Vidaxl het ontbrekende onderdeel van mijn bestelling alsnog levert en mij verteld wanneer dit gaat gebeuren.

Het zou Vidaxl sieren de ongemakken en schade te compenseren en eindelijk eens een stap richting de klant te doen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JammerWeer