Klacht: Bestelling niet binnen beloofde leveringstijd

op 19 april 2016 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Bestelnummer 200067230
Op 4-4-2016 een bestelling gedaan van 4 producten en in de bevestigingsmail staat dat de producten binnen 10 werkdagen zou worden geleverd.
Vervolgens op 14-04-2016 een mail gehad dat de order in backorder is gezet omdat er 3 artikelen niet op voorraad zijn en dat ze proberen om de backorders binnen 10 werkdagen in het magazijn te ontvangen en verder te verwerken.
Op 18-04-2016 een mail ontvangen dat de 3 producten (v/d 4) binnen zijn en verwachte leverdatum 26-04-2016 zou zijn.
19-04-2016 weer een mail ontvangen dat de 3 producten (v/d 4) de verwachte leverdatum veranderd is naar 02-05-2016. Tussentijds ook nog telefonisch contact gehad wanneer de producten binnen zouden zijn er werd mijn gegarandeerd dat ze in week 16 binnen zouden komen op maandag of dinsdag.

Mijn eerste vraag waar is mijn 4de product in mijn bestelling ?

Ten tweede wanneer word er nou eindelijk geleverd? Als ik van de laatste mail moet uitgaan 2 mei dan gaat er bijna ÉÉN maand overheen vanaf het moment dat de bestelling is geplaatst.

Ten derde ik lees meerdere klachten over de levertijd en vind ik het absoluut niet netjes dat ze op de site blijven vermelden dat het 5-10 dagen is, zo trek je klanten die je later enorm teleurstelt.

Zodra ik mijn 4 (vier) producten eindelijk binnen heb onbeschadigd in de juiste kleur en maten en een korting voor de maand wachttijd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandeal nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 04 juli 2016 om 16:15 geantwoord