Klacht: bestelling niet bezorgd

op 18 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
krijg een mail dat mijn pakket 3STAL0001341017 vandaag, 15 mei 2020 om 14.18 uur bezorgd zou zijn geweest. Maar ze zijn er niet geweest en er ligt ook geen briefje in de brievenbus. Hoe nu verder.

Mvrgr. Peter van Beers

Gewenste Oplossing:

Als het pakket alsnog bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 mei 2020 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket lijkt helaas een onjuiste 'afgeleverd'-scan te hebben gehad. Er was veel onduidelijkheid over deze zending en uiteindelijk moest het pakket helaas retour afzender worden gestuurd.

U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan ons laten onderzoeken wat er nu precies aan de hand was. De afzender is uiteraard ook de partij die u uw bestelling opnieuw kan toesturen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van Beers