Klacht: Bestelling niet bezorg

Pawel Debinski op 06 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens DHL is mijn pakketje bezorgd, terwijl dat helemaal niet zo is. Dat is meerdere keren gebeurd en dat gebeurd vooral in de avond. Vorige keer dat dit is gebeurd stond er op de website dat het adres onjuist was. Ik ben er helemaal niet blij mee!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een uitleg willen hoezo dit weer gebeurd, me pakje zo snel mogelijk leveren en dat er konsekwenties worden getrokken tot de bezorger die dit pakket zou leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend om te horen dat u het pakket niet heeft ontvangen! Ik kijk graag even mee. Zou u nog het tracktrace-nummer willen sturen? Met vriendelijke groet, Danique DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Pawel Debinski

1 maand geleden - 3SZAL013398205

Reactie van de melder van de klacht Pawel Debinski

1 maand geleden - kan ik een antwoord krijgen?

DHL

Heeft op 06 december 2021 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb de zending gelijk bekeken en volgens onze systemen is het pakket bezorgd op uw adres. Het kan zijn dat het pakket is bezorgd bij uw directe buren en dat de bezorger vergeten is om een briefje achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan? Mocht het pakket niet bij de buren liggen, neem dan contact op met de verzender. De verzender kan namelijk voor u een onderzoek bij ons opstarten om meer duidelijkheid te krijgen over deze situatie. Tijdens het onderzoek doen we vervolgens navraag bij de bezorger voor meer informatie. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pawel Debinski

Heeft op 06 december 2021 om 16:54 geantwoord

Op welke nummer is bezorg??

Reactie van de melder van de klacht Pawel Debinski

1 maand geleden - Reactie??

Reactie van de melder van de klacht Pawel Debinski

1 maand geleden - Antwoord???

Alle klachten die gemeld zijn door Pawel Debinski