Klacht: bestelling niet aangekomen

op 02 december 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo
ik ben aranka veszelszki uit rotterdam. ik had een bestelling geplaats en betaald maar is niet aangekomen .ik had al een email gestuurt met het bank bewijs , en ik krijg geen antword

Gewenste Oplossing:

als me bestelling aankomt of krijg ik me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 december 2016 om 00:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Bedankt voor het winkelen bij ons.

Uw bestelling is op 2016-11-30 verzonden via DHL. Het trackingnummer is 4980827460. Levering duurt meestal een week.
NOTE:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.
http://www.dhl-usa.com/en/express/tracking.shtml?AWB=4980827460&brand=DHL

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt, wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door aranka veszelszki