Klacht: Bestelling nieet geleverd!!!

op 07 december 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 november heb ik een Anastasia Limited Glow Kit Ultimate besteld en een bedrag van € 38,95 overgemaakt. Het zou de volgende dag bezorgd worden. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Ik heb inmiddels 10 keer via de mail contact gehad. De ene keer was mijn bestelling niet op voorraad, nu krijg ik de melding dat het verstuurd is. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Als ik vandaag mijn pakket niet ontvang heb ik Vanoutlet gemaand mij het bedrag terug te storten op mijn rekening, anders doe ik morgen aangifte bij de politie!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling ontvang. Als dit dit mogelijk is dan wil ik mijn geld terug. Zo niet, dan zou ik tevreden als er een serieuze aanklacht van oplichting tegen Vanoutlet plaats vindt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Anna Dekker