Klacht: Bestelling na 1 maand nog steeds niet geleverd, geen feedback via mail van klantendienst

op 27 mei 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Beste,
Op 7420 heb ik een parasol besteld, deze werd direct betaald via bancontact. Op 15 april heb ik de klantendienst een mail gestuurd met een richtdatum voor het verzenden van de parasol. Daarop heb ik een mail ontvangen dat er een vertraging was van 15 werkdagen wegens covid. Allemaal te begrijpen. Op 1 mei heb ik een automatisch gegenereerde mail ontvangen met de melding dat mijn zending onderweg was. Op 2 mei krijg ik een mail dat mijn bestelling klaar is voor verzending. Op 6 mei stuur ik terug een mail naar de klantendienst aangezien mijn zending nog altijd niet is aangekomen en ik via de track and trace zie dat de bestelling nog altijd klaar staat voor verzending, en Packs zegt dat mijn pakje nog niet werd aangeboden bij hen met gekozen bezorgoptie: er is geen bezorging mogelijk, zoek contact met de afzender waarom uw zending niet werd aangeboden. We zijn ondertussen 130520. Ik heb de klantendienst nog steeds niet gehoord en mijn zending nog steeds niet ontvangen. Mijn centen zijn wel van mijn rekening en ik begin mijn geduld te verliezen.

Ik ga tevreden zijn als ik mijn bestelling krijg of een waardig alternatief.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kristien Joye

4 maanden geleden - Goederen werden geleverd