Klacht: Bestelling kwijtgeraakt

Jessssss op 10 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schandalig! Ik heb 21 maart een bestelling geplaatst er voor gekozen dat hij 27 maart geleverd zou worden, ivm verjaardag van mijn moeder die vandaag jarig is !!!!. Krijg ik een mail vandaag dat de bestelling niet geleverd kan worden (verder ook helemaal geen informatie waarom!) Gebeld naar bol.com en hun zeiden dat jullie de bestelling zijn kwijt geraakt! Hoe kan je een bestelling kwijtraken.. heel onverantwoord. Eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Nachbar, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorging van een pakket niet goed is gegaan. Graag geef ik een reactie op uw bericht. Ik vind het jammer om te horen dat het om een cadeau van uw moeder gaat, die u dus nu niet heeft kunnen overhandigen op de heugelijke dag. Ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. U geeft verder aan dat het pakket kwijt zou zijn. Uw bericht is van drie dagen geleden, is het pakket inmiddels terecht Mocht dit niet het geval zijn, zou u dan de 3S-code nog willen sturen als reactie op dit bericht Dan kijk ik graag even met u mee. Ik zie uw reactie graag tegemoet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Nachbar, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Stuurt u de gevraagde informatie alsnog gerust mee als reactie op dit bericht, dan kijk ik graag wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 april 2018 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Nachbar,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door