Klacht: Bestelling komt niet aan maar DHL doet wel alsof het pakket is aangeboden

op 27 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een aantal keer een online bestelling geplaatst dat door DHL zou worden afgeleverd. Via Track&Trace lijkt het of ze het pakket meerdere malen hebben aangeboden, maar steeds op momenten dat er gewoon iemand thuis is. Er ligt in de meeste gevallen ook geen kaartje in de brievenbus of er wordt een leeg kaartje in gegooid.
Tot op heden nog steeds geen enkele bestelling via DHL mogen ontvangen.

Als mijn bestelling wordt afgeleverd, of dat er een geschreven niet-thuis kaartje in de bus wordt gedaan, zodat we kunnen zien waar het pakket is en/of het eventueel op een door ons bepaald tijdstip of adres kan worden afgeleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door rleeuwis