Klacht: Bestelling is tot nu toe NOOIT geleverd

Anoniem2021 op 23 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via dhl , nooit mijn pakjes ontvangen , tot nu toe ALLE bestellingen die ik heb gedaan, zijn via dhl nooit aangekomen. Ze gaan behoorlijk slordig en laks om met adres en persoonlijke gegevens. Zonder enige moeite en of überhaupt te bellen, en te vragen gaan ze klakkeloos al de “zoveelste “ keer foute of onvolledige adres gegevens overnemen , en leveren mijn pakketten nooit. Omdat dan zogenaamd het adres niet klopt en dhl het adres niet kan vinden.ik heb bij ALLE keren gecheckt welke adresgegevens ik had ingevuld bij mijn bestellingen , mijn adres klopte altijd. Maar bij dhl nooit. Dan gingen alle mijn pakjes weer terug nota bene ook nog via iDeal betaalde bestellingen, en dan kan ik 2-3 weken wachten op mijn betaalde bestellingen dat ze dan mijn gelden terug storten, na 100 maal mailen enof bellen waar ik dan mijn bestellingen heb gedaan. Waardeloos de service van dhl , personeel die totaal niet weet hoe en wat , niet eenmaal bellen ondanks er duidelijk mijn mobile telefoon er bij staat bij elke bestelling ook bekend is bij dhl , waardeloos bedrijf echt waardeloos. Ik heb geen woorden meer. Overal waar ik nu zie dat ze met dhl leveren bestel ik nooit meer iets never nooit meer , het is voorbij. En elke gelegenheid zal ik ook gebruiken om bij bedrijven duidelijk te maken , als ze met dhl werken ik geen bestellingen meer zal plaatsen en laten weten dat ze altijd maar ook altijd, foute onvolledige adresgegevens over nemen van klanten. Waardeloos dhl waardeloos ! Dan kan ik ook elke keer bellen met dhl per gesprek 1 Euro , waar ik dus ook nooit wijzer ben geworden. En weer mijn pakjes niet ontvang. En krijg ik ook nog advies van ze als ik ze bel , dat ik het bedrijf moet bellen en zeggen waar ze mijn pakjes wel kunnen leveren , En noemen dan een afhaalpunt, terwijl degene niet eenmaal weet , dat mijn pakjes ook niet bij de afhaalpunten aankwamen. Dat is fijn he ? Klant doet een bestelling , betaald netjes via iDeal , dhl neemt foute adres gegevens over, die medewerker van dhl doet geen moeite , zijn toch niet zijn of haar pakjes, gaan gewoon zoeken naar een adres wat helemaal niet bestaat , en dan sturen ze pakjes terug, klant moet dan achterhalen waar is mijn pakje gebleven, en dan achterna haar zijn geld rennen om terug te kunnen krijgen, en krijgt ook nog denderend advies van dhl , dat ze moeten leveren naar een afhaalpunt dhl . Dus ik ben dan ook deels dhl medewerker , moet het werk doen wat zij moeten doen ? Ik heb echt geen woorden meer.

Nooit meer ! Tot nu toe alle pakjes die ik via dhl zou ontvangen hebben , zijn NOOIT bij me aangekomen, alle keren zijn mijn bestellingen nota bene via iDeal betaalde bestellingen zijn terug gegaan naar de bedrijven waar ik mijn bestellingen heb gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 december 2019 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de bezorging door DHL Parcel. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat zich bij zendingen aan u soms problemen voordoen vanwege de adressering. Bij pakketten die wij bezorgen is het zo dat de verzender het adreslabel aanmaakt. De verzender is er dus voor verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de adresgegevens daar correct, volledig en duidelijk op staan. Wij veranderen niets aan de adressering. Onze taak is alleen het pakket te bezorgen op het adres zoals het op het label staat.

Klopt het adres niet, is het onduidelijk of niet compleet? Dan gaat het pakket terug naar de afzender. Zo is dit duidelijk met de afzender afgesproken voor dit type zending. U kunt dan het beste contact opnemen met de afzender. Zij moeten uw adresgegevens in hun klantenbestand corrigeren, zodat een volgende zending aan u wel correct wordt geadresseerd. Op deze manier kunt u problemen met de bezorging voorkomen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
Webcare DHL Parcel

Anoniem2021

Heeft op 23 december 2019 om 12:46 geantwoord

Het zal wel..., desalniettemin zijn ook Nooit pakjes bij mij aangekomen, waar WEL het juiste adres was doorgegeven , of nog erger zelfs als er een afhaalpunt service point adres van dhl was opgegeven, als afleveradres plus mijn juiste adres is het nog “steeds” niet aangekomen. Elke keer moest ik dan bellen met jullie dure service per gesprek 1 euro excl. provider kosten , zodat ik moest horen en/of weten waar mijn bestellingen / pakjes zijn gebleven. Even voor de duidelijkheid , elk pakje wat ik verwachtte was al met iDeal voldaan. Derhalve kijk ik nu als ik iets wil bestellen of het met dhl wordt verstuurd, zo ja, bestel ik bij het bedrijf nooit meer. Ik ben het vervelende van pakjes niet aankomen , voor een bepaalde doel , gelegenheid, verjaardag etc , echter bui. Het hoort niet “absoluut “ niet dat er zodra ik online winkel en iets bestel , dat ik er bij moet stil staan met welk bedrijf het wordt verstuurd. Definitief heb ik alle keren een negatief en vervelend gevoel over gehouden ook over het bedrijf waar ik mijn bestellingen deed en ook bij jullie. Zelfs gisteren was ik bij een x bedrijf aan de kassa online heb ik dan mijn betaling niet doorgevoerd , omdat ze ook met dhl verzenden. No way nooit meer. Met andere woorden ben ik het spuugzat. Ik geef dus online geld uit voor een pak ellende, vervelende telefoongesprekken te hebben en dan achter mijn geld te rennen om de betaalde bestellingen iDeal - terug te mogen ontvangen op mijn rekening. Nu ook een x bedrijf , moet ik achterna rennen en 100 mails schrijven om mijn geld terug te krijgen. Dus bij deze beste Harald , is mijn probleem niet opgelost. Mvg . Ook fijne kerstdagen wens ik jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem2021