Klacht: Bestelling ineens geanuleerd

op 04 mei 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling gedaan bij brandeal van 3 polo s van hugo boss ineens word de bestelling geanuleerd zonder reden na klacht op klacht.nl word er gezegt dat het word opgelost na contact klantenservice!

Hellaas krijg ik te horen dat het niet meer mogelijk is de bestelling te plaatsen!

Waarschijnlijk omdat er ook een kortingscode opzat is die geanuleerd!

– bestel hier niet ze komen hun beloftes nooit na en niks is zeker!!
-contact zeer slecht
-service zeer slecht
-levertijden zeer slecht ( duurt weken of maanden)

Ik wil zo spoedig mogelijk alsnog mijn bestelling van 3 hugo boss polo s !!

Ik heb hem niet geanuleerd maar jullie dus verwacht ik ook een oplossing op zijn minst om de bestelling voort te zetten!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandeal nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 10 mei 2017 om 14:59 geantwoord

Beste Annass,

Bedankt voor uw bericht. U heeft twee keer dezelfde klacht geplaatst.

Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice, daar zij er zijn om dit soort kwesties op te lossen en dit een klachten pagina is en geen klantenservice dienst. We vernemen graag wat er is gebeurd zodat we dit samen op kunnen lossen, de order eventueel opnieuw kunnen activeren en/of samen kunnen voegen.

Brandeal Webcare

Heeft op 10 mei 2017 om 15:24 geantwoord

Ik heb al via de mail contact opgenomem en jullie geven aan dat het niet meer mogelijk is om jullie fout recht te zetten jullie kunne ook met mij contact opnemen 0641112754

Alle klachten die gemeld zijn door 200067230