Klacht: bestelling geplaatst, betaald, niet geleverd

op 29 april 2016 over Beddengoedcenter.nl in de categorie Internetshops - Interieur

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddengoedcenter.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beddengoedcenter.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beddengoedcenter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beddengoedcenter.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 18:06 geantwoord

Beste Suzanne van den Broek,

Helaas was uw order in de spam beland waardoor die niet in behandeling is genomen. Onze excuses hiervoor. Inmiddels is deze verzonden met een kortingscode om goed te maken. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en staan graag tot uw beschikking.

Mvg. BeddengoedCenter.nl
Afdeling Klantenservice

Heeft op 04 mei 2016 om 22:12 geantwoord

Ik heb inderdaad mijn bestelling geleverd gekregen. Echter, het is vreemd dat ik een bestelling plaats, betaal via Ideal en vervolgens de website niet meer bestaat. Na zelfonderzoek blijkt dat 123beddengoed.nl ook van dit bedrijf is en ik daarop mijn bestelling kan volgen?
Na indienen van klacht (bij een derden partij) dan eindelijk een reactie gekregen. Via de emailgegevens in de bestelbevestiging geen contact gekregen met verkoper!
Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik geen klacht had ingediend. Dan had ik mijn bestelling wellicht nooit ontvangen! Niet echt transparant dit bedrijf. Jammer dat ze niet op mail reageren. Ik heb een kortingsbon ontvangen maar ik durf er niet meer te bestellen. Als de website van het web is gehaald zou het netjes zijn de klanten hierover te informeren!

Alle klachten die gemeld zijn door