Klacht: Bestelling geheel geannuleerd door Medewerker Leenbakker

op 02 mei 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

20 April 2016 heb ik 4 stoelhoezen besteld, sierkussens en een vloerkleed. Gelijk betaald via Ideal. Bevestiging per mail ontvangen, zou rond 25 April 2016 geleverd worden. 28 April 2016 contact opgenomen per mail want ik vernam maar niks van mijn betaalde bestelling en mevrouw de Medewerker heeft mijn hele bestelling geannuleerd omdat er 2 stoelhoezen niet meer op voorraad zijn. Ze mailde dat mijn geld retour wordt gestort en kreeg een kortingscode van 15% die alleen op 28 April 2016 gelding zou zijn!
Ten eerste superslecht dat er niet op de website wordt vermeld dat de stoelhoezen niet meer op voorraad zijn. Ten tweede heb ik 15% korting gehad omdat dit mijn eerste bestelling is boven de €75,-. Ten derde superslechte service dat je niet wordt geïnformeerd dat de stoelhoezen niet op voorraad zijn. Voor de bestelling maar ook na de bestelling! Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden ben met de oplossing van 15% kortingscode die alleen op 1 dag geldig was en of ze mij een andere oplossing kunnen aanbieden. Daar werd helemaa niet meer op gereageerd. Ik heb mijn geld ook nog niet retour ontvangen.

Not

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MissI.