Klacht: Bestelling en retourneren

op 13 september 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Graag wil ik een klacht melden over Zara Den Haag.

Ik heb een pak besteld via zara.nl . Nu kwam het binnen , alleen is de knoop van de broek eraf. Nu wil ik van het retour beleid van Zara gebruik maken. Ik woon 45min van de winkel vandaag, dus kies ik ervoor dat de broek binnen 2 dagen opgehaald kan worden. Nu is dit niet gebeurd, dus heb ik Zara zojuist gebeld. Een (zo horende) jonge dame aan de telefoon zei Je kunt beter naar de winkel toe komen, omdat vaak de postbode niet komt . Ik wijsde haar op de retour service van Zara. Ze zei het is niet anders, u moet het ermee doen.

Natuurlijk ben ik nu boos, ik ga uit dat de retourservice bij online bestellingen moeiteloos kan verlopen, vooral als ik een defect artikel binnen krijg !
Nu hoop ik dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Peter

Gewenste Oplossing:

Als ik een intakte broek krijg omgeruild. Anders het aankoop bedrag terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rover212