Klacht: Bestelling duurt erg lang

op 29 november 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de winkel was mijn jas er niet meer in de juiste kleur met de juiste maat. Dus heb ik op 19-11 een jas besteld via de handige app van h&m en daarbij stond net zoals in de mail dat mijn bestelling word bezorg rond 22-24 november… dat was vorige week.

Ik heb nog niet eerder problemen gehad met online bestellingen bij de h&m maar op dit moment word ik er wel gek van. Met dit weer zou ik graag een lekkere warm jas aanwijzen hebben.

Ik zag dit weekend ook een sportlegging voorbij zien komen in de app maar ik durf nog niet weer te bestellen want hoe lang gaat dat dan weer duren?

Gewenste Oplossing:

Ik zou blij zijn als mijn jas zo snel mogelijk komt, ik heb al lang genoeg gewacht vind ik zelf.

Artikelnummer: 90-1779
Kleur: zwart
Maat: 40

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marije Pot