Klacht: Bestelling binnen 1 dag geannuleerd

op 14 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Mijn echtgenoot heeft in een opwelling een bestelling gedaan op 22 oktober.Dit is gelijk de volgende dag (23 oktober) geannuleerd. Dit is zowel naar billink gestuurd als naar de leverancier. Het enige wat we hoorden was dat het al onderweg was en wij het konden terug sturen. We hebben nooit iets ontvangen en ook dit medegedeeld. Die laatste geeft verder niet thuis en billink blijft ons naar de leverancier sturen en kunnen ons pas helpen als ze niet binnen 5dgn reageren. Ze hebben nooit gereageerd en dat is dus al ruimschoots langer dan de 5 dgn. Alles mails zijn door gestuurd naar billink, ook die van het annuleren. Nu worden we dus al vanaf eind oktober lastig gevallen en zijn er nu sommatiekosten bij gekomen. Ze doen er verder niks mee en blijven komen om geld.

Dat het afgehandeld wordt. Wij niks meer horen omdat we niks hebben gekregen En geannuleerd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 december 2017 om 11:44 geantwoord

Beste Ricardo79,

Bedankt voor je bericht. Het is absoluut niet onze bedoeling je van het kastje naar de muur te sturen. Graag laat ik je hierbij weten dat het probleem is verholpen. Omdat we je telefonisch niet te pakken krijgen, zullen wij dit per e-mail bevestigen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo79