Klacht: Bestelling bij CleanFactory Almere nooit ontvangen !!!

op 21 april 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, op 07/03/2017 heb ik bij de firma CleanFactory een bestelling geplaatst en het bedrag van 43,28 Euro onmiddellijk overgeboekt ten gunste van Stichting Mollie Payments. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ik krijg geen telefonisch contact meer met deze firma. Ook via e-mail krijg ik geen antwoord meer.

Bestelling #91
Tana Sanet WC Ultra Fresh Krachtige sanitair ontkalker 750 ml
Verpakking: Doos á 10 flessen 1 € 36,33
Subtotaal:€ 36,33 Verzending:€ 6,95 via Vast tarief
Betaalmethode:Overboeking Totaal:€ 43,28

Betaling
Rond de betaling af door het totale bedrag over te boeken naar de volgende rekening:
Begunstigde: Stichting Mollie Payments
IBAN: NL53 ABNA 0627 5355 77
BIC: ABNANL2A
Gelieve het betalingskenmerk RF84-0000-5413-5327 op te geven bij de overboeking

Gewenste Oplossing:

Gelieve het bedrag van 43,28 euro terug te storten op mijn rekeningnummer BE77001147320242

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin Huybrechts