Klacht: bestelling anuleren

op 28 juni 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb een boxspring Verona en twee nachtkast op 15-6-2017 totaal bedrag 895,00 (inclusief 50 bezorging) maar ik had 500,00 contant betaald en de rest 395,00 zou ik betalen als ze de bestelling thuis bezorgd. maar vandaag 27-6-2017 had ik een slecht gevoel over dus ik had besloten om de bestelling te annuleren maar ik krijgt te horen dat ik een mail moet sturen om te annuleren. oke die had ik ik gedaan maar ik krijgt te horen dat ze 50% van de totaal bedrag in nemen in verband met de kosten die zogenaamd gemaakt zijn door de bestelling en de vervoer enz. ik dacht dat je 14 dagen heb om te bedenken maar helaas krijgt ik te horen dat de bedenk tijd 48 uur is dus met ander woord decor weet precies waar ze mee bezig is dus om klanten te oplichten. decor in den haag (loosdiunseweg) ik wil me geld terug.

als ik me helle geld terug krijgt .want ik vind dat ze klanten zijn aan het oplichten. koop nooit meer bij decor en wonen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awoo