Klacht: bestelling

op 30 januari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb billink b.v betaald maar ik heb me bestelling niet gekregen die zegt je moet bij online koopjes zijn de bestelling was een horloge van alaister horloges ik heb factuur bewijs van betaling dus ik stap naar de rechter wat kan ik doen voor dat ik de stap neem volgens mij is het een zwendel

Gewenste Oplossing:

ik wil of me geld terug of de bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 07 februari 2018 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ect,

Dank voor je bericht. Wij hebben begrepen dat de levertijd van de horloges enkele weken bedraagt. Heb je in de tussentijd de horloges al ontvangen?

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Ect